Angepasste Seiten

HOME     |    BEAUTY     |    OUTFITS     |    CONTACT     |    ABOUT     |    BLOGROLL     |    FACEBOOK     |    TWITTER

Dienstag, 20. Dezember 2011

Naked!!! Walls...

picture: Richard Phillips "Spectrum" as seen on Gossip Girl


Hey everypony :D
I don't have anything on my wall and I'm getting bored of this "nothing".
I love being creative, but unfortunately the time is missing. So I'm searching for great pictures for my wall.
Have you any ideas? I prefer drawings or canvas art.

Hallöchen Everypony :D
Ich habe nackische Wände und langsam wird das zum Problem. Dieses "Nichts" langweilt mich.
An sich bin ich sehr kreativ, aber mir fehlt leider die Zeit dafür.
Habt ihr Ideen für Bilder oder Tipps? Ich hätte gerne Gemälde oder Leinwand-Bilder (Auch gedruckt).

xoxo, sheep.

Leonid Afremov

Unknown



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Dein Interesse freut mich sehr, danke für den Kommentar! Love, Charlotte
Thank you for being interested in my blog, I'm happy about your comment! Love, Charlotte